dilluns, 16 d’octubre del 2017

10. ¿Es la religión el alivio del alma?

Títol: ¿Es la religión el alivio del alma? (pensada inicialment en castellà)
És la religió el consol de l'ànima?
Is religion the relief of the soul?

Feta per: Alex López Amado B1K

Localització: Plaça Quintana "Dels vius" a Santiago de Compostela

Explicació: 
Aquesta foto la vaig fer a les meves vacances a Galícia, prendat per l'espiritualitat en el seu estat més pur. Milers de persones anualment emprenien un viatge de centenears de quilomentres nomès per arribar allà i donar una abraçada a una estatua. Aquest fet em va fer reconsiderar el concepte de felicitat,i si realment aquesta es assumible sense tirar de cap mite. ¿Pot un observar tot el que l'envolta, ser conscient de tot i ser igualment, cegament feliç?

(M'he passat una mica a les linees, però no volia comprimir encara més la meva idea.)

Salutacions cordials.
Alex López Amado B1K

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada